سخن دل

طرز بیان

در نزدیکی کلیسا ، جک از دوستش ماکس پرسید: فکر می کنی آیا می شود هنگام دعا کردن سیگار کشید؟

ماکس جواب داد : چرا از کشیش نمی پرسی ؟

جک نزد کشیش رفت و پرسید: پدر روحانی، وقتی در حال دعا کردن هستم ، می توانم سیگار بکشم ؟

پدر روحانی پاسخ داد : نه پسرم ، نمی شود .این بی احترامی به مذهب است.

جک جواب کشیش را به ماکس بازگو کرد و ماکس هم گفت:تعجبی ندارد دوست من . تو سوالت را درست مطرح نکردی بگذار من بپرسم.

این بار ماکس نزد کشیش رفت و پرسید : جناب کشیش ،آیا وقتی درحال سیگار کشیدن هستم می توانم دعا کنم؟

کشیش با اشتیاق گفت: حتما پسرم

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در چهار شنبه 18 تير 1393برچسب:,ساعت16:33توسط shadi | |